Domů > Služby > Analýza sortimentu z prodejních cen

Analýza sortimentu
z prodejních cen

Cena je jedním z nejdůležitějších faktorů pro rozhodování zákazníka. Správné nastavení ceny produktů či služeb je tedy naprosto klíčové nejen pro reálnou ziskovost, ale také smysluplnost placené reklamy na internetu.

Jak postupujeme

Analyzujeme ceny konkurence

V rámci výkonnostního marketingu  pravidelně vyhodnocujeme obecnou cenovou politiku konkurence v relevantních segmentech trhu.

Optimalizujeme nastavení

Dle stanovených cílů a zvolené strategie
k dosažení těchto cílů navrhujeme postupy pro optimální nastavení cen, popř. zajistíme automatické přecenění
u většího počtu produktů
.

Segmentujeme
dle poptávky

Navrhneme segmentaci vašeho zboží dle poptávky v relevantních cenových hladinách. Stejně tak připravíme podklady pro efektivní práci se slevami či slevovými akcemi tak, abyste na nich nakonec neprodělali.

Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.

Z našeho blogu

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...

Co je to XML feed?

Co je to XML feed?

Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...

Proč přejít na Shoptet?

Proč přejít na Shoptet?

Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.

Marže, obchodní přirážka a rabat

Marže, obchodní přirážka a rabat

Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně. 

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.