Analýza sortimentu z prodejních cen

Cena je jedním z nejdůležitějších faktorů pro rozhodování zákazníka. Správné nastavení ceny produktů či služeb je tedy naprosto klíčové nejen pro reálnou ziskovost, ale také smysluplnost placené reklamy na internetu.

V rámci výkonnostního marketingu  pravidelně vyhodnocujeme obecnou cenovou politiku konkurence v relevantních segmentech trhu.

Dle stanovených cílů a zvolené strategie  k dosažení těchto cílů navrhujeme postupy pro optimální nastavení cen, popř. zajistíme automatické přecenění u většího počtu produktů.

Váš sortiment také analyzujeme z hlediska prodejnosti i marže se zaměřením na to, jak se ve finále tyto dva parametry promítají do (ne)ziskovosti.

Podle tvrdých dat z reklamních systémů navrhneme segmentaci vašeho zboží dle poptávky v relevantních cenových hladinách. Stejně tak připravíme podklady pro efektivní práci se slevami či slevovými akcemi tak, abyste na nich nakonec neprodělali.

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat níže.

Související služby

Napište nám

Na Vaši poptávku odpovíme do 24 hodin.

Marek Vogl

CEO / jednatel
marek.vogl@roimark.cz
+420 702 050 210

Věříme, že poctivá práce se vždy vyplatí

Ke každému projektu přistupujeme individuálně a s vědomím, že nakládáme s prostředky klienta, který očekává co nejvyšší návratnost. Rozhodujeme se na základě dat, zkušeností a nejlepšího svědomí a vědomí.