Analýza sortimentu
z prodejních cen
Cena je jedním z nejdůležitějších faktorů pro rozhodování zákazníka. Správné nastavení ceny produktů či služeb je tedy naprosto klíčové nejen pro reálnou ziskovost, ale také smysluplnost placené reklamy na internetu.

Jak postupujeme
Analyzujeme ceny konkurence
V rámci výkonnostního marketingu pravidelně vyhodnocujeme obecnou cenovou politiku konkurence v relevantních segmentech trhu.
Optimalizujeme nastavení
Dle stanovených cílů a zvolené strategie
k dosažení těchto cílů navrhujeme postupy pro optimální nastavení cen, popř. zajistíme automatické přecenění
u většího počtu produktů.
Segmentujeme
dle poptávky
Navrhneme segmentaci vašeho zboží dle poptávky v relevantních cenových hladinách. Stejně tak připravíme podklady pro efektivní práci se slevami či slevovými akcemi tak, abyste na nich nakonec neprodělali.
Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.
Z našeho blogu
Proč přejít na Shoptet?
Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.
Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?
Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...
Co je to XML feed?
Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...
Marže, obchodní přirážka a rabat
Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně.
Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?
Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.