Analýza sortimentu z prodejních cen
Cena je jedním z nejdůležitějších faktorů pro rozhodování zákazníka. Správné nastavení ceny produktů či služeb je tedy naprosto klíčové nejen pro reálnou ziskovost, ale také smysluplnost placené reklamy na internetu.
V rámci výkonnostního marketingu pravidelně vyhodnocujeme obecnou cenovou politiku konkurence v relevantních segmentech trhu.
Dle stanovených cílů a zvolené strategie k dosažení těchto cílů navrhujeme postupy pro optimální nastavení cen, popř. zajistíme automatické přecenění u většího počtu produktů.

Váš sortiment také analyzujeme z hlediska prodejnosti i marže se zaměřením na to, jak se ve finále tyto dva parametry promítají do (ne)ziskovosti.
Podle tvrdých dat z reklamních systémů navrhneme segmentaci vašeho zboží dle poptávky v relevantních cenových hladinách. Stejně tak připravíme podklady pro efektivní práci se slevami či slevovými akcemi tak, abyste na nich nakonec neprodělali.
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat níže.
Související služby
Napište nám
Na Vaši poptávku odpovíme do 24 hodin.

Marek Vogl
CEO / jednatel
marek.vogl@roimark.cz
+420 702 050 210
Věříme, že poctivá práce se vždy vyplatí
Ke každému projektu přistupujeme individuálně a s vědomím, že nakládáme s prostředky klienta, který očekává co nejvyšší návratnost. Rozhodujeme se na základě dat, zkušeností a nejlepšího svědomí a vědomí.