Více než 75% vyhledávání na internetu v ČR probíhá přes portál Google. Reklamy na Google Ads jsou hlavní hnací silou pro získání nových zákazníků, přesvědčení váhajících zákazníků a reaktivaci těch stávajících. K tomu slouží různé typy reklam a kampaní, které pro Vás budeme pravidelně plánovat, vyhodnocovat a optimalizovat.

 S jejich technickou náročností (např. propojení reklamních systémů nebo napojení datového XML feedu) si nemusíte lámat hlavu. Základními procesy Vás snadno provedeme a zbytek zařídíme za Vás.

Více než 75%

vyhledávání na internetu v ČR probíhá přes portál Google. 

Buďte vidět

Produktové inzeráty v Google nákupech jako jedna z nejefektivnějších forem propagace. Buďte vidět u výsledků hledání v Google, když uživatelé poptávají Vaše produkty.

Jsme certifikovaný Google Partner

Jako Google partner máme roky ověřených zkušeností s výhodnou inzercí a rozpočty v řádů statisíců až milionů korun měsíčně. Navrhneme pro Vás vhodnou strategii propagace a posuneme Váš projekt na vyšší úroveň.

I když je propagace na zbožovém srovnávači Heureka dnes již pro mnohé obchody samozřejmostí, její správné nastavení a optimalizace jsou často zbytečně podceňovány či přímo zanedbávány, a mnozí inzerenti tak přichází o desítky až stovky prodejů denně.

V rámci propagace na Heurece zajistíme jak technické pozadí (správný formát datového XML feedu, produktovou spárovanost, popř. napojení funkce Heureka košík), tak výhodnou správu inzerce, kterou ušijeme přímo na míru Vašim požadavkům.

Heuréku máme v malíku – s námi v Heurece získáte nejen doplňkový zdroj levnějších prodejů, ale také silný nástroj pro budování brandu, zajištění stabilní přítomnosti na trhu a důležitá data pro efektivnější cenotvorbu.

Největší srovnávač v ČR

Využijte největší nákupní portál a srovnávač cen v ČR na maximum.

Technické pozadí a XML feed

V rámci propagace na Heurece zajistíme jak technické pozadí, tak výhodnou správu inzerce, kterou ušijeme přímo na míru Vašim požadavkům.

Analýza cen a cenotvorba

Silný nástroj pro budování brandu, zajištění stabilní přítomnosti na trhu a důležitá data pro efektivnější cenotvorbu.

Certifikovaný Heureka Partner
Patříme do úzké skupiny certifikovaných Heureka Partnerů a s Heurekou pracujeme každý den.

Srovnávač Zboží.cz je tradičně spíše podpůrný reklamní kanál, který má však stále co nabídnout. Společně s Heurekou patří mezi nejméně nákladné formy propagace s velmi výhodným poměrem vložený čas vs. získané tržby, a to s nízkým PNO a celkovým podílem tržeb až 5%.

Zboží.cz však nemusí být pouze ‚pasivním‘ zdrojem levných prodejů. Poskytuje také celou řadu cenných signálů, které vyhodnocujeme z hlediska výkonnostního marketingu a podle toho upravujeme nastavení i v dalších reklamních systémech. Tím lze často objevit nečekané možnosti růstu především u menších a středních e-shopů.

Druhý největší srovnávač

Získejte výhodné prodeje z druhého největšího tuzemského srovnávače produktů a e-shopů.

Málo nákladný

Společně s Heurekou patří mezi nejméně nákladné formy propagace s velmi výhodným poměrem vložený čas vs. získané tržby.

Správa a optimalizace

Podobně jako u dalších reklamních kanálů, propagace na Zboží.cz se neobejde bez kvalitní správy a optimalizace XML feedů, které pro Vás rádi zajistíme.

Obecně platí, že výkon z vyhledávací sítě Seznamu je menší než výkon z vyhledávací sítě Googlu. Nicméně reklamní systém Sklik nabízí kvalitní obsahovou síť (např. rodina webů Seznam.cz, Novinky.cz, Extra.cz apod.) s obecně menší cenou za proklik než Google.

Oproti Googlu je tak Sklik specificky přizpůsoben lokálnímu, českému publiku a propagace zpravidla nebývá tak nákladná. V tomto ohledu Sklik nabízí řadu zajímavých možností propagace od klasických textových reklam, přes reklamní bannery až po produktové inzeráty a dynamické oslovení návštěvníků vašeho webu, kteří nedokončili nákupní proces.

Reklama na Skliku má tedy své pevné místo v arzenálu propagace většiny tuzemských e-commerce projektů. Pro jejich efektivní provoz a využití pokročilých funkcí je však třeba správně napojit a optimalizovat datový XML feed, najít správné zacílení reklamy a strategicky budovat strukturu reklamních kampaní v kontextu další propagace, kterou Vám rádi uijeme na míru.

Menší cena za proklik

Získejte výhodné prodeje z druhého největšího tuzemského srovnávače produktů a e-shopů.

Lokální publikum

Využijte výhod inzerce na českých webech a vyhledávacím portálu Seznam. Oproti Googlu je tak Sklik specificky přizpůsoben lokálnímu, českému publiku a propagace zpravidla nebývá tak nákladná.

V roce 2019 strávili lidé v ČR v průměru 58 minut denně na Facebooku a toto číslo meziročně roste. Za tu dobu se pravděpodobně setkají s desítkami reklam a jen málokterá je opravdu zaujme. Může se tak zdát, že placená inzerce na Facebooku je zbytečná, drahá a složitá forma propagace. My Vám ukážeme, že tomu tak být nemusí.

Je zde však nutné zdůraznit, že aby reklama na Facebooku byla výhodná, nelze ji podcenit ani uspěchat.  Před samotnou propagací je tak třeba detailní audit sortimentu a prodejnosti, stejně jako kvalitní zajištění technického pozadí prodeje, se kterými Vám rádi pomůžeme.

Při tom uplatňujeme nejen naše znalosti fungování algoritmu Facebooku a potenciálu kvalitního zacílení, ale také pokročilejších funkcí jako např. tvorba podobných publik na základě relevantních dat nebo optimalizace XML feedu tak, aby Vaše produkty opravdu vynikly a zaujaly.

Přes 5 milionů uživatelů

Oslovte přes 5 milionů dospělých uživatelů na Facebooku v ČR.

Jsme certifikovaný Facebook Partner

Jako Facebook partneři máme ověřené zkušenosti s propagací na Facebooku s výhodnou návratností a tržbami v řádu desítek milionů korun měsíčně.

Favi i Biano nabízí skvělé možnosti doplňkového prodeje daného sortimentu, ale jejich výkonnost je závislá na kvalitě dat, kategorizaci zboží a optimalizaci, které vyžadují pečlivou přípravu a zkušenosti s jejich správou.

Podobně jako inzerce na Facebooku není reklama na Favi a Bianu nic pro netrpělivé s vlastníky e-shopů s napnutým rozpočtem. V některých případech trvá, než se algoritmus srovnávačů přizpůsobí tomu, jak návštěvníci interagují s daným zbožím a než se najde vhodná cesta k výhodné propagaci zboží, popř. další úpravy.

V naší agentuře máme již léta zkušeností s propagací na obou srovnávačích a dokážeme připravit strategii propagace tak, abychom se co nejdříve dostali k požadovanému výkonu.

České srovnávače

Inzerujte na českých srovnávačích nábytku a dekorací.

Algoritmus

V některých případech trvá, než se algoritmus srovnávačů přizpůsobí tomu, jak návštěvníci interagují s daným zbožím a než se najde vhodná cesta k výhodné propagaci.

Emailové reklamy nejsou ztráta času, která končí ve akorát ve spamu. Právě naopak. E-mailový marketing je efektivním nástrojem především k rozvoji vztahů se stávajícími zákazníky, kteří u Vás v minulosti něco objednali a souhlasili se zasíláním obchodních sdělení. To zahrnuje mimo jiné:

  • informování o novém zboží nebo službě
  • systematicky budovat povědomí o značce a důvěru v ní
  • možnost vytvářet personalizované reklamy na míru
  • získat hodnotné signály pro další vyhodnocení  (kdo jak na co reaguje a kdy)

Díky špatnému e-mailingu lze snadno přijít o cennou část databáze vašich zákazníků. Vyžaduje cit a zkušenosti nejen po textové či graficky-kompoziční stránce.

Ušetřete na nákladech za reklamu

Práce se stávajícím zákazníkem je velmi důležitá. Jeho přivedení a konvertování je při prvním nákupu dražší než jeh opětovné aktivování.

Automatizace

Oba nástroje nabízí možnost automatizace rozesílky a segmentaci dle druhů zákazníků i příležitostí jako jsou svátky nebo významné události.

Relevantní obsah

Pro chytré a profitabilní e-mailingové kampaně je nutná zejména segmentace zákazníku a doručování relevantního obsahu, který zaujme. Toho lze docílit strategickou segmentací nebo automatizací, se kterou již běžně pracujeme.

Napište nám

Na Vaši poptávku odpovíme do 24 hodin.

Marek Vogl

CEO / jednatel
marek.vogl@roimark.cz
+420 702 050 210

Věříme, že poctivá práce se vždy vyplatí

Ke každému projektu přistupujeme individuálně a s vědomím, že nakládáme s prostředky klienta, který očekává co nejvyšší návratnost. Rozhodujeme se na základě dat, zkušeností a nejlepšího svědomí a vědomí.