Pozice je určena pro zkušenější juniory, ale pokud máš určité mezera a snahu zároveň, nevadí. Ze začátku se ti totiž budeme hodně věnovat a co bude třeba tě doučíme. Denním chlebem, e-mailingového specialisty je příprava, vyhodnocování a optimalizace rozesílky našich klientů. Segmentace zákazníků i volba vhodné nabídky pro dané segmenty a automatizace.
Jsi nadšenec do e-mailingu, který chápe e-mailing v návaznosti na další nástroje online marketingu
i e-commerce obecně.
Máš už s e-mailingem zkušenost nebo obecně online marketingem (alespoň 1 rok).
Máš cit pro jazyk, ale i logické myšlení a pojmy jako delivery rate, open rate, opt-out rate nebo PNO
či CTR ti nejsou cizí.
Orientuješ se v e-mailingových nástrojích typu SmartEmailing a Ecomail. Zároveň máš povědomí
o současných trendech v e-mailingu a chuť se dále vzdělávat.
Pokud máš zkušenost s automatizací, A/B testováním, úpravou HTML kódu či XML feedů, pak máš velkou výhodu.
Jsi parťák, který se nebojí říct svůj názor a jedná narovinu.
Orientuješ se v MS Excel (kontingenční tabulky, databáze) a Google Analytics.
Připrav si CV nebo odkaz na LinkedIn a zašli spolu s motivačním dopisem na marek.vogl@roimark.cz. Posedíme u kafe a zjistíme, jestli by nám spolupráce dávala smysl.