Marketplace
Přemýšlíte, zda se vám vyplatí marketplace? V tom případě jste tu správně. Díky nim totiž bude moci zákazník nalézt Vaše produkty na oblíbených nákupních místech jako jsou Mall či Alza. Držíme krok s trhem a jsme připraveni vstoupit i na nová marketplace řešení jako Kaufland Global Marketplace. Díky tomu vaše produkty dostaneme na místa s miliony zákazníků.

Jak postupujeme
Identifikujeme vhodný marketplace
Výběr a nastavení správného marketplace může mít obrovský dopad na úspěch vašeho podnikání. Proto je důležité vybrat platformu, která bude nejlépe odpovídat vašim cílům a požadavkům. Vyznáme se napříč hned několika online tžišti.
Zařídíme technické napojení a listing
Je důležité zajistit správné technické nastavení a efektivní listing Vašich produktů. Pomůžeme Vám s nastavením účtu, přidáním produktů a zlepšením jejich popisu, aby vaše nabídka byla atraktivní a vyhledatelná pro zákazníky.
Průběžně optimalizujeme nabídku
Je nezbytné průběžně optimalizovat nabídku. To zahrnuje úpravy popisu produktů, aktualizaci cen a sledování poptávky zákazníků. Díky tomu budete mít větší šanci na úspěch a růst svého podnikání na mezinárodní úrovni.
Technické nastavení
Ušetříme Vám starosti s technickými záležitostmi. Technické pozadí propojení e-shopu s marketplacem je nedílnou součástí celého porcesu od registrace přes listing produktů až po řešení logistiky. Díky našim profesionálům šetříte svůj cenný čas pro řízení vašeho businessu.
Správa marketplace
Připravíme produkty z Vašeho e-shopu ke vstupu na marketplace. Dohlédneme na splnění podmínek jednotlivých online tržišť. Správně zařadíme produkty do kategorií a připojíme je k produktovým kartám, tak aby byly snadno dohledatelné.
Expanze
Rozšiřte svou zákaznickou základnu až několikanásobně. Zahraniční trhy nabízejí široké příležitosti. Získejte konkurenční výhodu a buďte na sousedních trzích první.
Dostaneme vaše podnikání
na tato online tžiště:
- Mall.cz
- Mall.sk
- Mall.hu
- Alza.cz
- Kaufland.sk
- Kaufland.cz
Proč do toho jít s námi?
S online tržišti pracujeme dlouhodobě. Známe postupy pro Mall, Alzu a aktuálně řešíme i Kaufland Global Marketplace a Allegro, které jsou novinkou v Česku i na Slovensku. Máme bohaté zkušenosti s napojením ale i vyhodnocováním.
Neustálá optimalizace
Během realizace řešení sledujeme okolnosti, kterým celou strategii přizpůsobujeme.
Větší dosah
Navrhneme segmentaci vašeho zboží dle poptávky v relevantních cenových hladinách. Stejně tak připravíme podklady pro efektivní práci se slevami či slevovými akcemi tak, abyste na nich nakonec neprodělali.
Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.
Z našeho blogu
Proč přejít na Shoptet?
Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.
Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?
Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...
Co je to XML feed?
Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...
Marže, obchodní přirážka a rabat
Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně.
Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?
Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.