Návrh vizuální identity

Vizuální identita není jen ‚hezké‘ nebo ‚stylové‘ logo. Vizuální identita komunikuje to, co děláte, jaké máte hodnoty a cíle. Je to skloubení vizuální stránky a grafických prvků s posláním projektu či společnost tak, jak by ho měla veřejnost chápat.

Svým způsobem se jedná o komunikací klienta směrem k zákazníkovi, který se na základě toho nějak zachová. Jedná se o kompletní balíček předem navrhovaných prvků od loga, barev, přes typografii po prezentační materiál, reklamu a šablonu pro příspěvky na sociální sítě.

Moderní a sjednocená vizuální identita Vám tak prakticky pomůže

  • navýšit počet vracejících se zákazníků díky atraktivnímu, funkčnímu a hlavně zapamatovatelnému designu
  • částečně ušetřit náklady, protože přivedení stávajícího zákazníka je obecně levnější než přivedení nového
  • lépe prezentovat Vaši službu či produkty a zvýšit tak prodeje a konverzní poměr
  • odlišit se od konkurence a zvýšit povědomí o Vaší značce
  • asociovat Vaši značku s úspěchem a důvěryhodností
  • neskončit ve skupinách sběratelů grafického odpadu 

Psychologie říká, že lidé se při výběru produktu či služby vedle ceny řídí primárně vzhledem. Nicméně pěkný vzhled Vám sám o sobě peníze nevydělá. Z hlediska výkonnostního marketingu  je vzhled nebo estetická krása vždy podružná prodejnosti. Máme však bohaté zkušenosti návrhy prodejního designu a rádi Vám poradíme.

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Související služby

Napište nám

Na Vaši poptávku odpovíme do 24 hodin.

Marek Vogl

CEO / jednatel
marek.vogl@roimark.cz
+420 702 050 210

Věříme, že poctivá práce se vždy vyplatí

Ke každému projektu přistupujeme individuálně a s vědomím, že nakládáme s prostředky klienta, který očekává co nejvyšší návratnost. Rozhodujeme se na základě dat, zkušeností a nejlepšího svědomí a vědomí.