Návrh vizuální identity
Jedná se o kompletní balíček prvků od loga, barev, přes typografii po prezentační materiál, reklamu a šablonu pro příspěvky na sociální sítě. Vizuální identita komunikuje to, co děláte, jaké máte hodnoty a cíle. Je to skloubení vizuální stránky a grafických prvků s posláním projektu či společnost tak, jak by ho měla veřejnost chápat.

Jak postupujeme
Poznáme váš projekt
Na začátku se budeme ptát na nejrůznější otázky od vašeho vkusu po obchodní cíl
a očekávání od nové vizuální identity. Zároveň navrhneme řešení na míru od digitálu po tiskoviny.
Prezentujeme
vám návrhy
Podle smluveného rozsahu zpracujeme
1-3 návrhy loga/vizuálu/prvků a jejich aplikace. Vaším úkolem v této části bude si vybrat návrh, který vám bude sedět nejlépe.
Aplikujeme novou vizuální identitu
Zvolenou vizuální identitu aplikujeme na všechny platformy, se kterými u vašeho projektu pracujeme. Dále poskytneme podklady i s manuálem pro vaši vizuální identitu.
S čím vám to může pomoci?
Díky moderní a sjednocené vizuální identitě vám pomůžeme
- navýšit počet vracejících se zákazníků díky atraktivnímu, funkčnímu a hlavně zapamatovatelnému designu
- částečně ušetřit náklady, protože přivedení stávajícího zákazníka je obecně levnější než přivedení nového
- lépe prezentovat vaši službu či produkty a zvýšit tak prodeje a konverzní poměr
- odlišit se od konkurence a zvýšit povědomí o Vaší značce
- asociovat vaši značku s úspěchem a důvěryhodností
- neskončit ve skupinách sběratelů grafického odpadu
První dojem je důležitý, to platí i pro váš brand. Nehcete své zákazníky odradit hned v prvních pár vteřinách. Dobrý design je v první řadě efektivní a usnadňuje vám práci. Sám o sobě ale peníze nevydělá. Proto je důležité ho kombinovat s výkonnostním marketingem . Máme však bohaté zkušenosti
s návrhy prodejního designu a rádi vám poradíme.
Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.
Z našeho blogu
Proč přejít na Shoptet?
Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.
Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?
Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...
Co je to XML feed?
Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...
Marže, obchodní přirážka a rabat
Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně.
Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?
Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.