Domů > Služby > Návrh vizuální identity

Návrh vizuální identity

Jedná se o kompletní balíček prvků od loga, barev, přes typografii po prezentační materiál, reklamu a šablonu pro příspěvky na sociální sítě. Vizuální identita komunikuje to, co děláte, jaké máte hodnoty a cíle. Je to skloubení vizuální stránky a grafických prvků s posláním projektu či společnost tak, jak by ho měla veřejnost chápat. 

Jak postupujeme

Poznáme váš projekt

Na začátku se budeme ptát na nejrůznější otázky od vašeho vkusu po obchodní cíl
a očekávání od nové vizuální identity. Zároveň navrhneme řešení na míru od digitálu po tiskoviny

Prezentujeme
vám návrhy

Podle smluveného rozsahu zpracujeme
1-3 návrhy
loga/vizuálu/prvků a jejich aplikace. Vaším úkolem v této části bude si vybrat návrh, který vám bude sedět nejlépe.

Aplikujeme novou vizuální identitu

Zvolenou vizuální identitu aplikujeme na všechny platformy, se kterými u vašeho projektu pracujeme. Dále poskytneme podklady i s manuálem pro vaši vizuální identitu.

Tvorba loga

Tvorba loga má několik fází. Od skic po zpracování logo manuálu vítězného loga. Výstupy pravidelně konzultujeme s klientem a po dokončení dostane návod (logomanuál), jak s novým logem zacházet. 

Bannery pro PPC

Vytvoříme vám profesionální reklamní bannery pro sociální sítě, které upoutají pozornost potenciálních zákazníků. Bannery lze použít i k budování či posílení značky.

Tiskoviny

Brožura, katalog či reklamní leták. Zvládneme vysadit jakoukoliv tiskovinu. Ať už chce prezentovat svou firmu na stránkách firemní brožury nebo propagovat své produkty v katalogovém formátu.

Vizitky, roll upy, pozvánky,hlavičkový papír aj. 

Produktový design

Máte nápad na produkt a chcete mu dát tvar? Pomůžeme vám převést váš nápad do reality. 

S čím vám to může pomoci?

Díky moderní a sjednocené vizuální identitě vám pomůžeme

  • navýšit počet vracejících se zákazníků díky atraktivnímu, funkčnímu a hlavně zapamatovatelnému designu
  • částečně ušetřit náklady, protože přivedení stávajícího zákazníka je obecně levnější než přivedení nového
  • lépe prezentovat vaši službu či produkty a zvýšit tak prodeje a konverzní poměr
  • odlišit se od konkurence a zvýšit povědomí o Vaší značce
  • asociovat vaši značku s úspěchem a důvěryhodností
  • neskončit ve skupinách sběratelů grafického odpadu 

První dojem je důležitý, to platí i pro váš brand. Nehcete své zákazníky odradit hned v prvních pár vteřinách. Dobrý design je v první řadě efektivní a usnadňuje vám práci. Sám o sobě ale peníze nevydělá. Proto je důležité ho kombinovat s výkonnostním marketingem . Máme však bohaté zkušenosti
s návrhy prodejního designu a rádi vám poradíme.

Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.

Z našeho blogu

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...

Co je to XML feed?

Co je to XML feed?

Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...

Proč přejít na Shoptet?

Proč přejít na Shoptet?

Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.

Marže, obchodní přirážka a rabat

Marže, obchodní přirážka a rabat

Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně. 

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.