Optimalizací konverzního poměru zvyšujeme podíl návštěvníků, kteří si na vašem webu něco objednají. Ukážeme vám, že konverzní poměr lze zvýšit
i jinak, než navýšením výdajů na online propagaci a usilovnou prací na SEO. Zaměříme se na informační strukturu webu a zda návštěvníci mají potíže udělat to, co po nich chcete.
Jak postupujeme
Odhalíme překážky
Na základě dat o návštěvnosti a sledování trasy návštěvníků najdeme eventuální překážky, které brání potenciálním zákazníkům, aby si objednali váš produkt nebo službu.
Návrhneme řešení
V rámci řešení problematiky konverzního poměru nezůstáváme pouze
u samotného webu. V potaz bereme
i obchodní cíle, další marketingové aktivity a poptávku na trhu.
Zvýšíme počet tržeb
Vše následně směřuje k zvýšení tržeb
a udržení návštěvníka na vašem webu tak, aby ideálně nezůstal u nákupu jednoho produktu a aby se na váš web
v budoucnu vracel.
Co následuje dál?
V rámci komplexního řešení konverzního poměru pomáháme našim klientům také s návrhem moderní a sjednocené vizuální identity s atraktivním
a zapamatovatelným designem vašeho projektu i výkonnostním marketingem.
Vedle toho jako certifikovaná agentura zajišťujeme přechod na „krabicová„“ řešení jako Shoptet nebo Upgates . Ty nabízí celou řadu optimalizačních funkcí a prvků již v základní verzi a není třeba za ně platit nesmyslné peníze programátorovi.