Optimalizace konverzního poměru

Optimalizací konverzního poměru zvyšujeme podíl návštěvníků, kteří si na Vašem webu něco objednají. Ukážeme Vám, že konverzní poměr lze zvýšit i jinak, než navýšením výdajů na online propagaci a usilovnou prací na SEO. Zaměříme se na informační strukturu webu a zda návštěvníci mají potíže udělat to, co po nich chcete.

Na základě dat o návštěvnosti a sledování trasy návštěvníků najdeme eventuální překážky, které brání potenciálním zákazníkům, aby si objednali Váš produkt nebo službu.

Zjistíme, zda se Vaše stránky načítají příliš pomalu a identifikujeme příčiny s návrhem řešení. Dále navrhneme kroky ke zvýšení tržeb a zacyklení návštěvníka na Vašem webu tak, aby ideálně nezůstal u nákupu jednoho produktu a aby se na Váš web v budoucnu vracel.

V tomto ohledu nabízíme také návrh moderní a sjednocené vizuální identity  s atraktivním a zapamatovatelným designem Vašeho projektu.

V případě potřeby komplexní optimalizace konverzního poměru u e-shopu také zajišťujeme jako certifikovaná agentura  přechod na ‚krabicová‘ řešení jako Shoptet  nebo Upgates . Ty nabízí celou řadu optimalizačních funkcí a prvků již v základní verzi a není třeba za ně platit nesmyslné peníze programátorovi.

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat níže.

Související služby

Napište nám

Na Vaši poptávku odpovíme do 24 hodin.

Marek Vogl

CEO / jednatel
marek.vogl@roimark.cz
+420 702 050 210

Věříme, že poctivá práce se vždy vyplatí

Ke každému projektu přistupujeme individuálně a s vědomím, že nakládáme s prostředky klienta, který očekává co nejvyšší návratnost. Rozhodujeme se na základě dat, zkušeností a nejlepšího svědomí a vědomí.