V oblasti e-commerce je XML feed datový soubor obsahující informace k produktům (název, cena, popis, skladovou dostupnost atd.). S XML feedy se setkáváme u dodavatelů, kteří je využívají k exportu zboží do e-shopů.
Z e-shopu se dále posílají do reklamních nástrojů jako Heureka, Google nákupy nebo Facebook, které ale mají různé požadavky na jejich formát, a proto je nutné je optimalizovat.
Jak postupujeme
Provedeme úvodní kontrolu
Zjistíme, zda jsou feedy ve správném formátu a mají doplněné všechny základní náležitosti i pokročilé parametry. V nástroji Mergado pak vše správně nastavíme.
Automatizujeme
Po správném nastavení feedů se soustředíme na automatizaci, kdy na základě dat upravujeme např. cenu za proklik nebo zařazení nových produktů.
Šetříme čas i peníze
Na úpravu XML feedů si tak už nemusíte najímat IT odborníky a máte jistotu, že se vaše produkty budou vidět a nepropálíte přitom kalhoty.
Co následuje dál?
Stav XML feedů průběžně monitorujeme a optimalizujeme. Snižujeme náklady na propagaci (např. skrýváme vyprodané či náhle nedostupné produkty včas), implementujeme pokročilé možnosti propagace (např. štítky se slevou nebo odznaky ověřeného eshopu na srovnávačích) a zajišťujeme co nejlepší prezentaci produktů (upravujeme nekvalitní názvy, popisy i fotky).