Nesedí vám číslo na účtu s tím, co vidíte v reklamních nástrojích? Orientace v číslech u placené online propagace není snadná a prostor pro chyby při vyhodnocování je obrovský.
Jak postupujeme
Provedeme datový audit
Nejdříve je potřeba důkladná kontrola marketingových a byznysových dat a dentifikace případných problémů nebo chybějících údajů pro správné určení návratnosti.
Automatizujeme reporty
V případě další spolupráce automatizujeme tok dat do přehledných reportů v Data Studiu, takže je budete mít vždy k dispozici v reálném čase.
Navhrneme strategii a vyhodnocování
Na základě již čistých dat navrhneme strategii, nastíníme možné scénaře vývoje a dohodneme základní KPI, které umožní správně vyhodnocovat návratnost a úspěšnost dané strategie.
Pomůžeme vám
Zorientovat se ve vašich datech. Orientace v číslech u placené online propagace není snadná a prostor pro chyby při vyhodnocování je obrovský.
Uveďme si pár častých příkladů:
- měřící kódy nefungují správně a dochází k nezaznamenávání či duplikaci objednávek a jejich hodnot
- neodděluje se placená a neplacená (organická) návštěvnost, popř jednotlivé marketingové kanály
- brandové kampaně nejsou odděleny od ostatních a zkreslují výsledky
- do tržby se počítá cena s DPH
- při vyhodnocování se nepracuje s maržemi, náklady na provoz a procentem storna či vratek
- návratnost není vyhodnocována v kontextu jednotlivých reklamních kanálů a jejich vzájemné provázanosti (asistované konverze a různé atribuční modely)
Pro naše klienty proto připravujeme přehledné dashboardy a přehledy dle stanovených cílů a strategie propagace. Přesně víte, kolik vás stojí každá marketingová aktivita, kolik vám přináší s možností porovnat jednotlivé dny, měsíce i roky.
Pokud si nejste jistí svými výsledky, kontaktujte nás ohledně možnosti provést audit reklamních účtů nebo pouze nezávaznou konzultaci.