Domů > Služby > Audit reklamních účtů

Audit reklamních účtů

Důkladný audit reklamních účtů v našem podání nezahrnuje pouze posouzení stavu jednotlivých kampaní. Jde celkovou kontrolu technického pozadí od propracovanosti XML feedů přes nastavení měřících kódů až po vyhodnocení informační struktury webu dle záměrů vašeho projektu.

Jak postupujeme

Projdeme reklamní účty od A do Z

Řekneme vám, co funguje nebo naopak nefunguje v rámci stanovených cílů a proč. Zároveň respektujeme práci ostatních agentur či freelancerů, které se podíleli na správě účtu. Neshazujeme jejich práci a nehledáme účelově chyby.

Maximalizujeme potenciál

V případě další spolupráce využíváme historická data jako odrazový můstek pro maximalizaci potenciálu jednotlivých reklamních nástrojů a stanovení priorit pro nadcházející období.

O všem máte přehled

Výsledky a data prezentujeme v reálném čase a v přehledných dashboardech, které máte kdykoliv k dispozici. Jsme transparentní a když si budeme myslet, že děláte špatné rozhodnutí, řekneme vám to.

Co následuje dál?

Pro maximalizaci výkonnu reklamních kanálů a zvyšování zisku vašeho projektu se zaměřujeme i na další aktivity, které vám ušetří čas i peníze. Našim klientům pomáháme: 

Než se pustíme do práce, budeme potřebovat minimálně přístup do Google Analytics, ideálně však do všech relevantních reklamních účtů.

Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.

Z našeho blogu

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...

Co je to XML feed?

Co je to XML feed?

Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...

Proč přejít na Shoptet?

Proč přejít na Shoptet?

Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.

Marže, obchodní přirážka a rabat

Marže, obchodní přirážka a rabat

Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně. 

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.