Automatizace interních procesů

Dobrý marketing se vyznačuje nejen růstem ziskovosti, ale zejména růstem odbytu zboží či služeb.

Pro udržení tohoto růstu jsou dříve či později nutné úpravy a automatizace interních procesů od nákupu zboží přes fakturaci a zákaznický servis až po objednávkový management a skladový systém.

S automatizací pomáháme již na poli samotného e-shopového řešení. Např. pří přechodu na ‚krabicové‘ řešení je možné propojit skladové hospodářství, účetnictví a reklamní systémy, čímž lze automatizovat fakturaci nebo rutinní komunikaci s klientem.

Z reklamních nástrojů  získáváme důležité informace o prodejnosti, sezónnosti a poptávce, které vizualizujeme do přehledných dashboardů pro Váš projekt. Tím budete mít neustále k dispozici podklady pro doskladnění zásob, rozšíření sortimentu nebo portfolia služeb.   

Automatizací či reorganizací skladového systému  zase pomáháme navýšit kapacitu expedice zboží a zkrátit dodací lhůtu nebo snadněji zaškolit budoucí brigádníky či skladníky.

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Související služby

Napište nám

Na Vaši poptávku odpovíme do 24 hodin.

Marek Vogl

CEO / jednatel
marek.vogl@roimark.cz
+420 702 050 210

Věříme, že poctivá práce se vždy vyplatí

Ke každému projektu přistupujeme individuálně a s vědomím, že nakládáme s prostředky klienta, který očekává co nejvyšší návratnost. Rozhodujeme se na základě dat, zkušeností a nejlepšího svědomí a vědomí.