Automatizace interních procesů
Dobrý marketing se vyznačuje nejen růstem ziskovosti, ale zejména růstem odbytu zboží či služeb. Pro udržení tohoto růstu jsou dříve či později nutné úpravy a automatizace interních procesů od nákupu zboží přes fakturaci
a zákaznický servis až po objednávkový management a skladový systém.

Jak postupujeme
Automatizujeme procesy
S automatizací pomáháme již na poli samotného e-shopového řešení.
Např. pří přechodu na „krabicové“ řešení
je možné propojit skladové hospodářství, účetnicví a reklamní systémy, čímž lze automatizovat fakturaci nebo rutinní komunikaci s klientem.
O všem máte přehled
Z reklamních nástrojů získáváme důležité informace o prodejnosti, sezónnosti a poptávce, které vizualizujeme do přehledných dashboardů pro váš projekt. Tím budete mít neustále k dispozici podklady pro doskladnění zásob, rozšíření sortimentu nebo portfolia služeb.
Vidíte výsledky
Automatizací či reorganizací skladového systému zase pomáháme navýšit kapacitu expedice zboží a zkrátit dodací lhůtu nebo snadněji zaškolit budoucí brigádníky či skladníky.
Co následuje dál?
S automatizovanými procesy a propojeným skladem jsme schopní nejen doručit lepší marketingové výsledky, ale take vám ušetřit další peníze skrze strategická doporučení k rozšíření sortimentu, uzpůsobení skladových zásob dle sezónnosti a ekonomické situaci na trhu, poradíme při výběru dopravce nebo s expanzí do zahraničí.
Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.
Z našeho blogu
Proč přejít na Shoptet?
Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.
Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?
Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...
Co je to XML feed?
Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...
Marže, obchodní přirážka a rabat
Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně.
Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?
Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.