Automatizace interních procesů

Dobrý marketing se vyznačuje nejen růstem ziskovosti, ale zejména růstem odbytu zboží či služeb. Pro udržení tohoto růstu jsou dříve či později nutné úpravy a automatizace interních procesů od nákupu zboží přes fakturaci
a zákaznický servis až po objednávkový management a skladový systém.

Jak postupujeme

Automatizujeme procesy

S automatizací pomáháme již na poli samotného e-shopového řešení
Např. pří přechodu na „krabicové“ řešení
je možné propojit skladové hospodářství, účetnicví a reklamní systémy, čímž lze automatizovat fakturaci nebo rutinní komunikaci s klientem.

O všem máte přehled

Z reklamních nástrojů získáváme důležité informace o prodejnosti, sezónnosti a poptávce, které vizualizujeme do přehledných dashboardů pro váš projekt. Tím budete mít neustále k dispozici podklady pro doskladnění zásob, rozšíření sortimentu nebo portfolia služeb.   

Vidíte výsledky

Automatizací či reorganizací skladového systému  zase pomáháme navýšit kapacitu expedice zboží a zkrátit dodací lhůtu nebo snadněji zaškolit budoucí brigádníky či skladníky.

Co následuje dál?

S automatizovanými procesy a propojeným skladem jsme schopní nejen doručit lepší marketingové výsledky, ale take vám ušetřit další peníze skrze strategická doporučení k rozšíření sortimentuuzpůsobení skladových zásob dle sezónnosti a ekonomické situaci na trhu, poradíme při výběru dopravce nebo s expanzí do zahraničí.

Související články

Proč přejít na Shoptet?

Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.