← Zpět

Proč přejít na Shoptet?

Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro a proti přesunu na Shoptet.

Shoptet je největším poskytovatelem e-shopové platformy v ČR, která hostí téměř 30 000 e-shopů (k lednu 2022). Na Shoptetu si můžete sami jednoduše upravit vzhled e-shopu i bez znalosti programování. Stejně snadno nastavíte a automatizujete skladové hospodářství, fakturaci, účetnictví, zákaznickou komunikaci a na pár kliků propojíte svůj e-shop s marketingovými kanály jako Google, Facebook nebo Heureka.

Navíc máte jistotu toho, že váš e-shop bude stát na vždy aktuálním technologickém řešení a nebudete muset platit programátora za aktualizace či úpravy. Expanze do zahraničí také není na Shoptetu problém.

E-shop sice na pár kliků, nicméně dnes už tím nezískáte konkurenční výhodu, dnes už je takové řešení dostupné všem. Rozdíl, zda je projekt úspěšný, tkví v tom, s čím pracujete, obchodujete, jak máte nastavenou cenotvorbu, jakou máte marži, provozní náklady a prostor pro propagaci (přivádění nových zákazníků).

Fází vývoje e-shopu je několik a v každé fázi se řeší jiná problematika. Základem všeho je ovšem správné technologické řešení, které Vás bude všemi těmito fázemi doprovázet a bude Vašemu růstu stačit.

Hlavní výhody

1. Technologicky aktuální řešení

Se Shoptetem máte jistotu, že je vše v pořádku tak, jak má být. Nemusíte neustále řešit, že něco nevyhovuje technickým požadavkům ať už třetích stran (Google, Facebook, atp.), na kterých je výkon e-shopu přímo závislý, ale máte jistotu, že máte k dispozici řešení, které vyhovuje všem legislativní požadavkům na provoz e-shopu.​​​​

Rozhodnutím pro Shoptet také vstoupíte do společnosti dravých e-shopů, které se neustále posouvají vpřed. Požadavky těchto dravých e-shopařů ženou Shoptet kupředu a Vám se tak nebude stávat, že byste zaostávali za vaší konkurencí. Nastoupit do vlaku jménem "Shoptet" znamená velký boost v podobě neustále se rozvíjejícího řešení.

2. Správné měření - konverzní a remarketingové kódy, GDPR, cookies novela a další...

Každého e-shopaře se týkal přechod na nová pravidla sledování uživatelů na webu/e-shopu, pomocí nové cookies lišty, a to kvůli Novele zákona o elektronických komunikacích, která vešla v platnost 1. 1. 2022.  S tím přišel i velký rozmach nových firem, které nabízeli za jednorázových pár tisíc Kč a pravidelný roční poplatek za implementaci nové lišty. Mnoho e-shopařů s řešešním na míru zase naříkalo, že je úprava lišty na jejich e-shopů bude stát i více než 10 tis. Kč. Zákonité náležitosti jsou v rámci řešení na Shoptetu samozřejmostí. Není to jen o měření cookies nebo o GDPR. Shoptet má technicky bezchybně zvládnuté i další způsoby měření v návaznosti na reklamní systémy - vše zkrátka funguje tak, jak má.

3. Hromadné úpravy ručním importem

Není nic jednoduššího, než si vyexportovat jakákoliv data o produktech z e-shopu, v excelu je hromadně upravit a zpět importovat do Vašeho e-shopu na Shoptetu. Ušetříte si tím desítky hodin práce na manuálních úpravách po jednom produkt v e-shopu. Samozřejmostí je také např. hromadné zařazování produktů do více kategorií, hromadné doplňování parametrů, hmotností nebo také hromadné přecenění potřebného výběru produktů. V neposlední řadě je dobré si produktové informace pravidelně zálohovat. Ovšem možností využití hromadných úprav přes export/import je opravdu mnoho.

4. Hromadné úpravy v administraci

Jak osvobozující je vyfiltrovat si produkty podle požadavků (např. Název, značka) a hromadně zařadit produkty do potřebných kategorií (více najednou). Je to velmi jednoduché, velmi potřebné, ovšem v případě některých e-shopových řešení bohužel nedostupné. V Shoptetu jsou hromadné úpravy v administraci samozřejmostí.

5. Vhodné pro začínající projekty, ale i e-shopy se stovkami obj. denně i milionovými obraty týdně

Shoptet disponuje nástroji, se kterými jste schopni expedovat i stovky objednávek denně. Ať už odbavujete objednávky přímo z administrace e-shopu nebo odbavujete objednávky z některého z ERP, které se dají na Shoptet napojit. Např. díky doplňku Automatizace objednávek od šikovného tvůrce Branislava Blaškoviče z Brani.cz, jde např. třídit objednávky a automaticky je přepínat do stavů podle toho, jestli je objednávka v bance již zaplacena, nebo jestli máte zboží skladem. Dokonce také můžete díky tomuto doplňku nastavit pravidla pro upomínkování zákazníků nezaplacených objednávek s platbou předem a taktéž nastavit automatické storno např. po libovolný počet dnů od vytvoření a nezaplacení objednávky. Automatické vystavování proforma faktur, daňových dokladů i dobropisů je samozřejmostí.

To vše a ještě mnohem více vám může pomoct zvládnout i větší nápor nových objednávek.

6. Přesun Focusu e-shopaře k řízení firmy

S Shoptetem nebudete muset řešit rozbitý a nefungující e-shop. Jádrem celého e-shopového podnikání je kvalitní e-shopové řešení, na které je spoleh. Jestli vás trápí neustále opravování vašeho e-shopového řešení a neustálé investice do jeho zdokonalování tak, abyste drželi krok s trhem, doporučujeme přejít k Shoptetu. Budete se tak moct naplno věnovat obchodu a činnostem, které Vám opravdu vydělají peníze.

7. Rychlá reakce na trendy - Balíkobot, Liftago, Twisto, GA4 a další

Na všechny nezbytné náležitosti je Shoptet připraven s předstihem a pokud byste snili o dalších nových službách a nástrojích e-shopového světa, které jsou opravdu užitečné a je po nich velká poptávka, můžete si být jistí, že se na Shoptetu dřív nebo později objeví. Velkým přínosem je také komunita partnerů, kteří dodávají vlastní nástavbové řešení (doplňky) nezávisle na vytíženosti interního týmu Shoptetu.

Velmi užitečné funkce, které určitě využijete

Expanze a růst

Napojení na reklamní systémy

Analýza a vyhodnocování

Cenové skupiny a slevy

Objednávka, fakturace a platby

Vizuální úpravy

SEO a obsah

Nevýhody

Odpovíme do 24 hodin

Stačí si domluvit nezávaznou konzultaci

Marek Vogl

CEO / jednatel

marek.vogl@roimark.cz

+420 702 050 210

Domluvit konzultaci