Proč přejít na Shoptet?

Shoptet je největším poskytovatelem e-shopové platformy v ČR, která hostí téměř 30 000 e-shopů (k lednu 2022). Na Shoptetu si můžete sami jednoduše upravit vzhled e-shopu i bez znalosti programování. Stejně snadno nastavíte a automatizujete skladové hospodářství, fakturaci, účetnictví, zákaznickou komunikaci a na pár kliků propojíte svůj e-shop s marketingovými kanály jako Google, Facebook nebo Heureka.

Navíc máte jistotu toho, že váš e-shop bude stát na vždy aktuálním technologickém řešení a nebudete muset platit programátora za aktualizace či úpravy. Expanze do zahraničí také není na Shoptetu problém.

E-shop sice na pár kliků, nicméně dnes už tím nezískáte konkurenční výhodu, dnes už je takové řešení dostupné všem. Rozdíl, zda je projekt úspěšný, tkví v tom, s čím pracujete, obchodujete, jak máte nastavenou cenotvorbu, jakou máte marži, provozní náklady a prostor pro propagaci (přivádění nových zákazníků).

Fází vývoje e-shopu je několik a v každé fázi se řeší jiná problematika. Základem všeho je ovšem správné technologické řešení, které Vás bude všemi těmito fázemi doprovázet a bude Vašemu růstu stačit.

Hlavní výhody

1. Technologicky aktuální řešení

Se Shoptetem máte jistotu, že je vše v pořádku tak, jak má být. Nemusíte neustále řešit, že něco nevyhovuje technickým požadavkům ať už třetích stran (Google, Facebook, atp.), na kterých je výkon e-shopu přímo závislý, ale máte jistotu, že máte k dispozici řešení, které vyhovuje všem legislativní požadavkům na provoz e-shopu.​​​​

Rozhodnutím pro Shoptet také vstoupíte do společnosti dravých e-shopů, které se neustále posouvají vpřed. Požadavky těchto dravých e-shopařů ženou Shoptet kupředu a Vám se tak nebude stávat, že byste zaostávali za vaší konkurencí. Nastoupit do vlaku jménem "Shoptet" znamená velký boost v podobě neustále se rozvíjejícího řešení.

2. Správné měření - konverzní a remarketingové kódy, GDPR, cookies novela a další...

Každého e-shopaře se týkal přechod na nová pravidla sledování uživatelů na webu/e-shopu, pomocí nové cookies lišty, a to kvůli Novele zákona o elektronických komunikacích, která vešla v platnost 1. 1. 2022.  S tím přišel i velký rozmach nových firem, které nabízeli za jednorázových pár tisíc Kč a pravidelný roční poplatek za implementaci nové lišty. Mnoho e-shopařů s řešešním na míru zase naříkalo, že je úprava lišty na jejich e-shopů bude stát i více než 10 tis. Kč. Zákonité náležitosti jsou v rámci řešení na Shoptetu samozřejmostí. Není to jen o měření cookies nebo o GDPR. Shoptet má technicky bezchybně zvládnuté i další způsoby měření v návaznosti na reklamní systémy - vše zkrátka funguje tak, jak má.

3. Hromadné úpravy ručním importem

Není nic jednoduššího, než si vyexportovat jakákoliv data o produktech z e-shopu, v excelu je hromadně upravit a zpět importovat do Vašeho e-shopu na Shoptetu. Ušetříte si tím desítky hodin práce na manuálních úpravách po jednom produkt v e-shopu. Samozřejmostí je také např. hromadné zařazování produktů do více kategorií, hromadné doplňování parametrů, hmotností nebo také hromadné přecenění potřebného výběru produktů. V neposlední řadě je dobré si produktové informace pravidelně zálohovat. Ovšem možností využití hromadných úprav přes export/import je opravdu mnoho.

4. Hromadné úpravy v administraci

Jak osvobozující je vyfiltrovat si produkty podle požadavků (např. Název, značka) a hromadně zařadit produkty do potřebných kategorií (více najednou). Je to velmi jednoduché, velmi potřebné, ovšem v případě některých e-shopových řešení bohužel nedostupné. V Shoptetu jsou hromadné úpravy v administraci samozřejmostí.

5. Vhodné pro začínající projekty, ale i e-shopy se stovkami obj. denně i milionovými obraty týdně

Shoptet disponuje nástroji, se kterými jste schopni expedovat i stovky objednávek denně. Ať už odbavujete objednávky přímo z administrace e-shopu nebo odbavujete objednávky z některého z ERP, které se dají na Shoptet napojit. Např. díky doplňku Automatizace objednávek od šikovného tvůrce Branislava Blaškoviče z Brani.cz, jde např. třídit objednávky a automaticky je přepínat do stavů podle toho, jestli je objednávka v bance již zaplacena, nebo jestli máte zboží skladem. Dokonce také můžete díky tomuto doplňku nastavit pravidla pro upomínkování zákazníků nezaplacených objednávek s platbou předem a taktéž nastavit automatické storno např. po libovolný počet dnů od vytvoření a nezaplacení objednávky. Automatické vystavování proforma faktur, daňových dokladů i dobropisů je samozřejmostí.

To vše a ještě mnohem více vám může pomoct zvládnout i větší nápor nových objednávek.

6. Přesun Focusu e-shopaře k řízení firmy

S Shoptetem nebudete muset řešit rozbitý a nefungující e-shop. Jádrem celého e-shopového podnikání je kvalitní e-shopové řešení, na které je spoleh. Jestli vás trápí neustále opravování vašeho e-shopového řešení a neustálé investice do jeho zdokonalování tak, abyste drželi krok s trhem, doporučujeme přejít k Shoptetu. Budete se tak moct naplno věnovat obchodu a činnostem, které Vám opravdu vydělají peníze.

7. Rychlá reakce na trendy - Balíkobot, Liftago, Twisto, GA4 a další

Na všechny nezbytné náležitosti je Shoptet připraven s předstihem a pokud byste snili o dalších nových službách a nástrojích e-shopového světa, které jsou opravdu užitečné a je po nich velká poptávka, můžete si být jistí, že se na Shoptetu dřív nebo později objeví. Velkým přínosem je také komunita partnerů, kteří dodávají vlastní nástavbové řešení (doplňky) nezávisle na vytíženosti interního týmu Shoptetu.

Velmi užitečné funkce, které určitě využijete

Expanze a růst

  • Rozšířené možnosti při napojování dodavatelských XML feedů (automatické importy s možností ovlivnit fungování jednotlivých elementů, např. aktualizovat cenu, neaktualizovat název atp.)
  • Napojení na Marketplaces Mall.cz a Alza.cz
  • Expanze do zahraničí díky možnosti libovolných exportů XML feedů s využitím script překladů z Google / Expandeco

Napojení na reklamní systémy

  • Jednoduché a bezchybné napojení na reklamní systémy
  • Připravené XML feedy se všemi náležitostmi
  • Implementace pokročilých měřících kódů (vše na pár kliknutí, narozdíl o desítek hodin programátorovi při řešení na míru)

Analýza a vyhodnocování

  • Možnost vlastních exportů objednávek pro přesnou analýzu ziskovosti (přesnější než s Google Analytics)
  • Ruční nebo automatické exporty pro dynamické vyhodnocování spolu s možností vizualizace dat v bezplatném nástroji Data studio
  • Automatizovaný export pro analýzu zákazníků, vizualizace skupin zákazníků v reálném čase (díky Data studiu a XML feedům z Shoptetu)

Cenové skupiny a slevy

  • Vhodné pro velkoobchod
  • Věrnostní, objemové i množstevní slevy

Objednávka, fakturace a platby

  • Automatické vystavování a zasílání zálohových faktur, daňových dokladů i dobropisů
  • Platební brány samozřejmostí
  • Platební brány
  • FIO automatické párování plateb
  • Napojení na další platformy (Balíkobot, Pohoda)
  • Automatizace interních procesů s objednávkou (poobjednávková komunikace, Branibot, spárovanost plateb)

Vizuální úpravy

  • Téměř neomezené možnosti
  • Placené šablony i vizuální úpravy na míru, vše postavené na kvalitním jádře Shoptetu
  • Redesign za pár tisíc Kč během pár hodin vs. desetitisícové částky za návrh, kódování a programování (které stejně není odladěné a vyžaduje dřív nebo později údržbu)

SEO a obsah

  • Uživatelsky jednoduchý nástroj pro tvorbu 301 přesměrování v případě zániku URL adres
  • Možnost prolinkování obsahu v textu
  • Technicky vyladěné řešení i po SEO stránce

Nevýhody

  • Omezení na 50 tis. produktů (tarif Enterprise)
  • Maximálně 8 automatických importů (jde vyřešit přes další e-shop + 8 nebo pomocí doplňku - poplatky)

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...

Co je to XML feed?

Co je to XML feed?

Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...

Marže, obchodní přirážka a rabat

Marže, obchodní přirážka a rabat

Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně.