Domů > Služby > Výkonnostní marketing

Výkonnostní marketing

Smyslem výkonnostního marketingu není pouze přivést relevantní návštěvnost a zvýšit počet nákupů či zakázek. Cílem je především přinést přesné informace o obratu a ceně jednotlivých marketingových kampaní. Na to navazuje neustálá optimalizace pro zajištění růstu odbytu zboží nebo služeb tak, aby byl tento růst ziskový.

Jak postupujeme

Seznámíme se s vaším projektem

Provedeme důkladnou kontrolu aktuálního stavu projektu, stanovíme si očekávání a cíle spolupráce. Zjistíme kvalitu dat, např. zda fungují měřící kódy nebo zda evidujeme tržbu bez DPH. 

Optimalizujeme komplexně

Dáme se do práce a provádíme kompletní optimalizaci vašeho projektu od výkonu reklamních systémů přes obsahovou a brandovou stránku až po rychlost webu a další technické parametry. 

Vidíte reálný dopad
a máte přehled

Výsledky naší práce vidíte na živých datech v reálném čase na přehledech, které máte vždy aktualizované a namíru ušité stanoveným cílům. A tím to teprve začíná.

Co následuje dál?

Pro maximalizaci výkonnu reklamních kanálů a zvyšování zisku vašeho projektu se zaměřujeme i na další aktivity, které vám ušetří čas i peníze. Našim klientům pomáháme:   

Výkonností marketing tak zahrnuje celou škálu faktorů a souvislostí, které není radno zanedbávat v rámci zajištění dlouhodobého růstu ziskovosti vašeho projektu. Ať už jste v jakékoliv fázi online businessu, neváhejte nás kontaktovat a domluvte si bezplatnou konzultaci.

Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.

Z našeho blogu

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...

Co je to XML feed?

Co je to XML feed?

Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...

Proč přejít na Shoptet?

Proč přejít na Shoptet?

Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.

Marže, obchodní přirážka a rabat

Marže, obchodní přirážka a rabat

Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně. 

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.