Výkonnostní marketing
Smyslem výkonnostního marketingu není pouze přivést relevantní návštěvnost a zvýšit počet nákupů či zakázek. Cílem je především přinést přesné informace o obratu a ceně jednotlivých marketingových kampaní. Na to navazuje neustálá optimalizace pro zajištění růstu odbytu zboží nebo služeb tak, aby byl tento růst ziskový.

Jak postupujeme
Seznámíme se s vaším projektem
Provedeme důkladnou kontrolu aktuálního stavu projektu, stanovíme si očekávání a cíle spolupráce. Zjistíme kvalitu dat, např. zda fungují měřící kódy nebo zda evidujeme tržbu bez DPH.
Optimalizujeme komplexně
Dáme se do práce a provádíme kompletní optimalizaci vašeho projektu od výkonu reklamních systémů přes obsahovou a brandovou stránku až po rychlost webu a další technické parametry.
Vidíte reálný dopad
a máte přehled
Výsledky naší práce vidíte na živých datech v reálném čase na přehledech, které máte vždy aktualizované a namíru ušité stanoveným cílům. A tím to teprve začíná.
Co následuje dál?
Pro maximalizaci výkonnu reklamních kanálů a zvyšování zisku vašeho projektu se zaměřujeme i na další aktivity, které vám ušetří čas i peníze. Našim klientům pomáháme:
- s nízkonákladovou automatizací interních procesů jako např. fakturace či expedice
- řešíme možnosti reorganizace skladu a navýšení kapacity expedice
- dodáváme klíčové informace pro rozšíření sortimentu a cenotvorbu
- provádíme audity marketingových aktivit s návrhem komplexní strategie propagace
- vypracováváme pravidelné prognózy a modelujeme různé scénáře možného vývoje
Výkonností marketing tak zahrnuje celou škálu faktorů a souvislostí, které není radno zanedbávat v rámci zajištění dlouhodobého růstu ziskovosti vašeho projektu. Ať už jste v jakékoliv fázi online businessu, neváhejte nás kontaktovat a domluvte si bezplatnou konzultaci.
Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.
Z našeho blogu
Proč přejít na Shoptet?
Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.
Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?
Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...
Co je to XML feed?
Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...
Marže, obchodní přirážka a rabat
Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně.
Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?
Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.