Výkonnostní marketing

Smyslem výkonnostního marketingu není pouze přivést relevantní návštěvnost a zvýšit počet nákupů či zakázek. Cílem je především přinést přesné informace o obratu a ceně jednotlivých marketingových kampaní.

Na to navazuje neustálá optimalizace pro zajištění růstu odbytu zboží nebo služeb tak, aby byl tento růst ziskový.

Nejprve se však musíme postarat o správně nastavené technické pozadí jako např. fungující měřící kódy nebo správný formát XML feedů.

Opomenuta nesmí být ani optimalizace rychlosti webu, smysluplnost textů a celková informační struktura webu zejména z pohledu samotného zákazníka, aby bez obtíží našel, co hledá.

Navíc nezůstáváme pouze ve světě čísel a dat z marketingových a analytických nástrojů. Zajímáme se také o to,
jak Vám můžeme ušetřit práci i náklady tím, že:

Výkonností marketing tak zahrnuje celou škálu faktorů a souvislostí, které není radno zanedbávat v rámci zajištění dlouhodobého růstu ziskovosti Vašeho projektu. Ať už jste v jakékoliv fázi online businessu, neváhejte nás kontaktovat níže kontaktovat a domluvte si bezplatnou konzultaci

Související služby

Napište nám

Na Vaši poptávku odpovíme do 24 hodin.

Marek Vogl

CEO / jednatel
marek.vogl@roimark.cz
+420 702 050 210

Věříme, že poctivá práce se vždy vyplatí

Ke každému projektu přistupujeme individuálně a s vědomím, že nakládáme s prostředky klienta, který očekává co nejvyšší návratnost. Rozhodujeme se na základě dat, zkušeností a nejlepšího svědomí a vědomí.