Domů > Služby > Komplexní strategie

Komplexní strategie

Při plánování online strategie propagace nenecháváme nic náhodě.
Po důkladném vyhodnocení předchozích marketingových aktivit, konkurenčních výhod i slabých míst vašeho projektu navrhneme priority
a realistické cíle podle vašich očekávání.

Jak postupujeme

Zkontrolujeme web

Před plánováním strategie je nutná kontrola každého projektu. V první fázi se zaměříme na váš web, zejména jeho strukturu, přívětivost a jak (ne)plní stanovené cíle.

Vyhodnotíme data

V druhé fázi se zaměříme na historická data a výkon vašeho projektu. Dále kontrolujeme technické parametry jako měřící kódy nebo XML feedy.

Navrhneme strategii

Na základě těchto dat a stanovených cílů sestavíme strategii na míru. Zároveň nastavíme přehledy s živými daty, kde můžete sledovat plnění daných cílů.

Co následuje dál?

  • koordinujeme práci specialistů na jednotlivé reklamní nástroje, aby se jednotlivé marketingové kanály doplňovaly a jejich efekt násobil
  • pečlivě sledujeme prodejnost a skladovou dostupnost, abychom snáze předešli výpadkům či prodlevám v expedici zboží v klíčových kategoriích sortimentu
  • dodáváme podklady pro rozšiřování sortimentu dle aktuální poptávky, abyste byli o krok napřed před konkurencí
  • upozorňujeme na měnící se trendy a sezónnost tak, abyste byli adekvátně připraveni na náhlé nárůsty poptávky
  • při delší spolupráci vyhotovujeme prognózy a modelujeme scénáře možného vývoje, abyste měli podklady pro strategická rozhodnutí jako např. expanze do zahraničí nebo pořízení nového webu či e-shopu

Komplexní strategii nelze naplánovat na první schůzce ani ji vymýšlet na koleně za chodu. Je to systém dělání vědomých a provázaných rozhodnutí
na všech pozicích od skladníka, přes zákaznickou podporu až po obchodní management a marketingovou činnost. K tomuto systému lze dospět pouze systematickými změnami a pečlivou přípravou, se kterou vám rádi pomůžeme.

Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.

Z našeho blogu

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...

Co je to XML feed?

Co je to XML feed?

Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...

Proč přejít na Shoptet?

Proč přejít na Shoptet?

Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.

Marže, obchodní přirážka a rabat

Marže, obchodní přirážka a rabat

Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně. 

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.