Jak postupujeme
Zkontrolujeme web
Před plánováním strategie je nutná kontrola každého projektu. V první fázi se zaměříme na váš web, zejména jeho strukturu, přívětivost a jak (ne)plní stanovené cíle.
Vyhodnotíme data
V druhé fázi se zaměříme na historická data a výkon vašeho projektu. Dále kontrolujeme technické parametry jako měřící kódy nebo XML feedy.
Navrhneme strategii
Na základě těchto dat a stanovených cílů sestavíme strategii na míru. Zároveň nastavíme přehledy s živými daty, kde můžete sledovat plnění daných cílů.
Co následuje dál?
- koordinujeme práci specialistů na jednotlivé reklamní nástroje, aby se jednotlivé marketingové kanály doplňovaly a jejich efekt násobil
- pečlivě sledujeme prodejnost a skladovou dostupnost, abychom snáze předešli výpadkům či prodlevám v expedici zboží v klíčových kategoriích sortimentu
- dodáváme podklady pro rozšiřování sortimentu dle aktuální poptávky, abyste byli o krok napřed před konkurencí
- upozorňujeme na měnící se trendy a sezónnost tak, abyste byli adekvátně připraveni na náhlé nárůsty poptávky
- při delší spolupráci vyhotovujeme prognózy a modelujeme scénáře možného vývoje, abyste měli podklady pro strategická rozhodnutí jako např. expanze do zahraničí nebo pořízení nového webu či e-shopu
Komplexní strategii nelze naplánovat na první schůzce ani ji vymýšlet na koleně za chodu. Je to systém dělání vědomých a provázaných rozhodnutí
na všech pozicích od skladníka, přes zákaznickou podporu až po obchodní management a marketingovou činnost. K tomuto systému lze dospět pouze systematickými změnami a pečlivou přípravou, se kterou vám rádi pomůžeme.
Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.
Z našeho blogu
Proč přejít na Shoptet?
Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.
Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?
Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...
Co je to XML feed?
Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...
Marže, obchodní přirážka a rabat
Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně.
Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?
Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.