Optimalizace konverzního poměru
Optimalizací konverzního poměru zvyšujeme podíl návštěvníků, kteří si na vašem webu něco objednají. Ukážeme vám, že konverzní poměr lze zvýšit
i jinak, než navýšením výdajů na online propagaci a usilovnou prací na SEO. Zaměříme se na informační strukturu webu a zda návštěvníci mají potíže udělat to, co po nich chcete.

Jak postupujeme
Odhalíme překážky
Na základě dat o návštěvnosti a sledování trasy návštěvníků najdeme eventuální překážky, které brání potenciálním zákazníkům, aby si objednali váš produkt nebo službu.
Návrhneme řešení
V rámci řešení problematiky konverzního poměru nezůstáváme pouze
u samotného webu. V potaz bereme
i obchodní cíle, další marketingové aktivity a poptávku na trhu.
Zvýšíme počet tržeb
Vše následně směřuje k zvýšení tržeb
a udržení návštěvníka na vašem webu tak, aby ideálně nezůstal u nákupu jednoho produktu a aby se na váš web
v budoucnu vracel.
Co následuje dál?
V rámci komplexního řešení konverzního poměru pomáháme našim klientům také s návrhem moderní a sjednocené vizuální identity s atraktivním
a zapamatovatelným designem vašeho projektu i výkonnostním marketingem.
Vedle toho jako certifikovaná agentura zajišťujeme přechod na „krabicová„“ řešení jako Shoptet nebo Upgates . Ty nabízí celou řadu optimalizačních funkcí a prvků již v základní verzi a není třeba za ně platit nesmyslné peníze programátorovi.
Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.
Z našeho blogu
Proč přejít na Shoptet?
Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.
Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?
Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...
Co je to XML feed?
Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...
Marže, obchodní přirážka a rabat
Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně.
Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?
Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.