Optimalizace konverzního poměru

Optimalizací konverzního poměru zvyšujeme podíl návštěvníků, kteří si na vašem webu něco objednají. Ukážeme vám, že konverzní poměr lze zvýšit
i jinak, než navýšením výdajů na online propagaci a usilovnou prací na SEO. 
Zaměříme se na informační strukturu webu a zda návštěvníci mají potíže udělat to, co po nich chcete.

Jak postupujeme

Odhalíme překážky

Na základě dat o návštěvnosti a sledování trasy návštěvníků najdeme eventuální překážky, které brání potenciálním zákazníkům, aby si objednali váš produkt nebo službu.

Návrhneme řešení

V rámci řešení problematiky konverzního poměru nezůstáváme pouze
u samotného webu
. V potaz bereme
i obchodní cíle, další marketingové aktivity a poptávku na trhu.

Zvýšíme počet tržeb

Vše následně směřuje k zvýšení tržeb
a udržení návštěvníka na vašem webu tak, aby ideálně nezůstal u nákupu jednoho produktu a aby se na váš web
v budoucnu vracel.

Co následuje dál?

V rámci komplexního řešení konverzního poměru pomáháme našim klientům také s návrhem moderní a sjednocené vizuální identity  s atraktivním
a zapamatovatelným designem vašeho projektu i výkonnostním marketingem.

Vedle toho jako certifikovaná agentura  zajišťujeme přechod na „krabicová„“ řešení jako Shoptet  nebo Upgates . Ty nabízí celou řadu optimalizačních funkcí a prvků již v základní verzi a není třeba za ně platit nesmyslné peníze programátorovi.

Související články

Proč přejít na Shoptet?

Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.