Domů > Služby > Práce s XML feedy

Práce s XML feedy

V oblasti e-commerce je XML feed datový soubor obsahující informace k produktům (název, cena, popis, skladovou dostupnost atd.). S XML feedy se setkáváme u dodavatelů, kteří je využívají k exportu zboží do e-shopů.
Z e-shopu se dále posílají do reklamních nástrojů jako Heureka, Google nákupy nebo Facebook, které ale mají různé požadavky na jejich formát, a proto je nutné je optimalizovat.

Jak postupujeme

Provedeme úvodní kontrolu

Zjistíme, zda jsou feedy ve správném formátu a mají doplněné všechny základní náležitosti i pokročilé parametry. V nástroji Mergado  pak vše správně nastavíme.

Automatizujeme

Po správném nastavení feedů se soustředíme na automatizaci, kdy na základě dat upravujeme např. cenu za proklik nebo zařazení nových produktů.

Šetříme čas i peníze

Na úpravu XML feedů si tak už nemusíte najímat IT odborníky a máte jistotu, že se vaše produkty budou vidět a nepropálíte přitom kalhoty.

Co následuje dál?

Stav XML feedů průběžně monitorujeme a optimalizujeme. Snižujeme náklady na propagaci (např. skrýváme vyprodané či náhle nedostupné produkty včas), implementujeme pokročilé možnosti propagace (např. štítky se slevou nebo odznaky ověřeného eshopu na srovnávačích) a zajišťujeme co nejlepší prezentaci produktů (upravujeme nekvalitní názvy, popisy i fotky).

Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.

Z našeho blogu

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...

Co je to XML feed?

Co je to XML feed?

Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...

Proč přejít na Shoptet?

Proč přejít na Shoptet?

Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.

Marže, obchodní přirážka a rabat

Marže, obchodní přirážka a rabat

Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně. 

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.