Práce s XML feedy

V oblasti e-commerce je XML feed datový soubor obsahující informace k produktům (název, cena, popis, skladovou dostupnost atd.).

Nejčastěji se s XML feedy setkáme u dodavatelů, kteří je využívají k exportu zboží do e-shopů. Z e-shopu se dále posílají do reklamních nástrojů jako Heureka, Google nákupy nebo Facebook.

Tyto feedy jsou však často v neadekvátním formátu a je třeba je optimalizovat pro každý reklamní nástroj zvlášť dle jejich technických specifikací. Tím docílíme mimo jiné:

  •  získání vyšších pozic v propagaci na zbožových srovnávačích
  • snížení nákladů na propagaci (např. skryjeme vyprodané či náhle nedostupné produkty včas)
  • otevření pokročilé možnosti propagace (např. štítky se slevou)
  • odlišení se od konkurence (např. automatickým doplněním dalších informací k produktům)
  • zajištění lepší prezentace produktů (úpravy nekvalitních názvů, popisů i fotek)

Práce s XML feedy je často doménou programátorů a dalších IT profesí, které nemají vždy marketingový přesah a optimalizace z jejich strany se často míjí účinkem. Spolupráce je pak nejen nákladná, ale značně zdlouhavá a neefektivní.

V rámci naší specializace na výkonnostní marketing  víme přesně, jak XML feedy nakládat a snadno si je upravíme pro maximální výkon reklamních nástrojů. K tomu využíváme již několik let aplikaci Mergado a jako certifikovaná agentura  ručíme za kvalitu výstupních feedů. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat níže.

Související služby

Napište nám

Na Vaši poptávku odpovíme do 24 hodin.

Marek Vogl

CEO / jednatel
marek.vogl@roimark.cz
+420 702 050 210

Věříme, že poctivá práce se vždy vyplatí

Ke každému projektu přistupujeme individuálně a s vědomím, že nakládáme s prostředky klienta, který očekává co nejvyšší návratnost. Rozhodujeme se na základě dat, zkušeností a nejlepšího svědomí a vědomí.