Práce s XML feedy
V oblasti e-commerce je XML feed datový soubor obsahující informace k produktům (název, cena, popis, skladovou dostupnost atd.). S XML feedy se setkáváme u dodavatelů, kteří je využívají k exportu zboží do e-shopů.
Z e-shopu se dále posílají do reklamních nástrojů jako Heureka, Google nákupy nebo Facebook, které ale mají různé požadavky na jejich formát, a proto je nutné je optimalizovat.

Jak postupujeme
Provedeme úvodní kontrolu
Zjistíme, zda jsou feedy ve správném formátu a mají doplněné všechny základní náležitosti i pokročilé parametry. V nástroji Mergado pak vše správně nastavíme.
Automatizujeme
Po správném nastavení feedů se soustředíme na automatizaci, kdy na základě dat upravujeme např. cenu za proklik nebo zařazení nových produktů.
Šetříme čas i peníze
Na úpravu XML feedů si tak už nemusíte najímat IT odborníky a máte jistotu, že se vaše produkty budou vidět a nepropálíte přitom kalhoty.
Co následuje dál?
Stav XML feedů průběžně monitorujeme a optimalizujeme. Snižujeme náklady na propagaci (např. skrýváme vyprodané či náhle nedostupné produkty včas), implementujeme pokročilé možnosti propagace (např. štítky se slevou nebo odznaky ověřeného eshopu na srovnávačích) a zajišťujeme co nejlepší prezentaci produktů (upravujeme nekvalitní názvy, popisy i fotky).
Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.
Z našeho blogu
Proč přejít na Shoptet?
Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.
Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?
Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...
Co je to XML feed?
Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...
Marže, obchodní přirážka a rabat
Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně.
Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?
Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.