Vyhodnocování návratnosti

Nesedí vám číslo na účtu s tím, co vidíte v reklamních nástrojích? Orientace v číslech u placené online propagace není snadná a prostor pro chyby při vyhodnocování je obrovský.

Jak postupujeme

Provedeme datový audit

Nejdříve je potřeba důkladná kontrola marketingových a byznysových dat a dentifikace případných problémů nebo chybějících údajů pro správné určení návratnosti.

Automatizujeme reporty

V případě další spolupráce automatizujeme tok dat do přehledných reportů v Data Studiu, takže je budete mít vždy k dispozici v reálném čase.

Navhrneme strategii a vyhodnocování

Na základě již čistých dat navrhneme strategii, nastíníme možné scénaře vývoje a dohodneme základní KPI, které umožní správně vyhodnocovat návratnost a úspěšnost dané strategie.

Pomůžeme vám

Zorientovat se ve vašich datech. Orientace v číslech u placené online propagace není snadná a prostor pro chyby při vyhodnocování je obrovský.

Uveďme si pár častých příkladů:

  • měřící kódy nefungují správně a dochází k nezaznamenávání či duplikaci objednávek a jejich hodnot
  • neodděluje se placená a neplacená (organická) návštěvnost, popř jednotlivé marketingové kanály
  • brandové kampaně nejsou odděleny od ostatních a zkreslují výsledky
  • do tržby se počítá cena s DPH
  • při vyhodnocování se nepracuje s maržemináklady na provoz a procentem storna či vratek
  • návratnost není vyhodnocována v kontextu jednotlivých reklamních kanálů a jejich vzájemné provázanosti (asistované konverze a různé atribuční modely)

Pro naše klienty proto připravujeme přehledné dashboardy a přehledy dle stanovených cílů a strategie propagace. Přesně víte, kolik vás stojí každá marketingová aktivita, kolik vám přináší s možností porovnat jednotlivé dny, měsíce i roky.

Pokud si nejste jistí svými výsledky, kontaktujte nás ohledně možnosti provést audit reklamních účtů nebo pouze nezávaznou konzultaci.

Související články

Proč přejít na Shoptet?

Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.