Jak postupujeme
Provedeme datový audit
Nejdříve je potřeba důkladná kontrola marketingových a byznysových dat a identifikace případných problémů nebo chybějících údajů pro správné určení návratnosti.
Automatizujeme
reporty
V případě další spolupráce automatizujeme tok dat do přehledných reportů v Data Studiu, takže je budete mít vždy k dispozici v reálném čase.
Navhrneme strategii
a vyhodnocování
Na základě již čistých dat navrhneme strategii, nastíníme možné scénaře vývoje a dohodneme základní KPI, které umožní správně vyhodnocovat návratnost a úspěšnost dané strategie.
Pomůžeme vám
Zorientovat se ve vašich datech. Orientace v číslech u placené online propagace není snadná a prostor pro chyby při vyhodnocování je obrovský.
Uveďme si pár častých příkladů:
-
měřící kódy nefungují správně a dochází k nezaznamenávání či duplikaci objednávek a jejich hodnot
-
neodděluje se placená a neplacená (organická) návštěvnost, popř jednotlivé marketingové kanály
-
brandové kampaně nejsou odděleny od ostatních a zkreslují výsledky
-
do tržby se počítá cena s DPH
-
při vyhodnocování se nepracuje s maržemi, náklady na provoz a procentem storna či vratek
-
návratnost není vyhodnocována v kontextu jednotlivých reklamních kanálů a jejich vzájemné provázanosti (asistované konverze a různé atribuční modely)
Pro naše klienty proto připravujeme přehledné dashboardy a přehledy dle stanovených cílů a strategie propagace. Přesně víte, kolik vás stojí každá marketingová aktivita, kolik vám přináší s možností porovnat jednotlivé dny, měsíce i roky.
Pokud si nejste jistí svými výsledky, kontaktujte nás ohledně možnosti provést audit reklamních účtů nebo pouze nezávaznou konzultaci.
Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.
Z našeho blogu
Proč přejít na Shoptet?
Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.
Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?
Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...
Co je to XML feed?
Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...
Marže, obchodní přirážka a rabat
Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně.
Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?
Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.