Domů > Služby > Vyhodnocování návratnosti

Vyhodnocování návratnosti

Nesedí vám číslo na účtu s tím, co vidíte v reklamních nástrojích?
Orientace v číslech u placené online propagace není snadná
prostor pro chyby při vyhodnocování je obrovský.

Jak postupujeme

Provedeme datový audit

Nejdříve je potřeba důkladná kontrola marketingových a byznysových dat a identifikace případných problémů nebo chybějících údajů pro správné určení návratnosti.

Automatizujeme
reporty

V případě další spolupráce automatizujeme tok dat do přehledných reportů v Data Studiu, takže je budete mít vždy k dispozici v reálném čase.

Navhrneme strategii
a vyhodnocování

Na základě již čistých dat navrhneme strategii, nastíníme možné scénaře vývoje a dohodneme základní KPI, které umožní správně vyhodnocovat návratnost a úspěšnost dané strategie.

Pomůžeme vám

Zorientovat se ve vašich datech. Orientace v číslech u placené online propagace není snadná a prostor pro chyby při vyhodnocování je obrovský.

Uveďme si pár častých příkladů:

  • měřící kódy nefungují správně a dochází k nezaznamenávání či duplikaci objednávek a jejich hodnot

  • neodděluje se placená a neplacená (organická) návštěvnost, popř jednotlivé marketingové kanály

  • brandové kampaně nejsou odděleny od ostatních a zkreslují výsledky

  • do tržby se počítá cena s DPH

  • při vyhodnocování se nepracuje s maržemi, náklady na provoz a procentem storna či vratek

  • návratnost není vyhodnocována v kontextu jednotlivých reklamních kanálů a jejich vzájemné provázanosti (asistované konverze a různé atribuční modely)

Pro naše klienty proto připravujeme přehledné dashboardy a přehledy dle stanovených cílů a strategie propagace. Přesně víte, kolik vás stojí každá marketingová aktivita, kolik vám přináší s možností porovnat jednotlivé dny, měsíce i roky.

Pokud si nejste jistí svými výsledky, kontaktujte nás ohledně možnosti provést audit reklamních účtů nebo pouze nezávaznou konzultaci.

Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.

Z našeho blogu

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...

Co je to XML feed?

Co je to XML feed?

Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...

Proč přejít na Shoptet?

Proč přejít na Shoptet?

Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.

Marže, obchodní přirážka a rabat

Marže, obchodní přirážka a rabat

Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně. 

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.