Vyhodnocování návratnosti

Nesedí Vám číslo na účtu s tím, co vidíte v reklamních nástrojích? Orientace v číslech u placené online propagace není snadná a prostor pro chyby při vyhodnocování je obrovský.

Uveďme si pár častých příkladů:

  • měřící kódy nefungují správně a dochází k nezaznamenávání či duplikaci objednávek a jejich hodnot
  • neodděluje se placená a neplacená (organická) návštěvnost, popř jednotlivé marketingové kanály
  • brandové kampaně nejsou odděleny od ostatních a zkreslují výsledky
  • do tržby se počítá cena s DPH
  • při vyhodnocování se nepracuje s maržemi, náklady na provoz a procentem storna či vratek
  • návratnost není vyhodnocována v kontextu jednotlivých reklamních kanálů a jejich vzájemné provázanosti (asistované konverze a různé atribuční modely)

Pro naše klienty proto připravujeme přehledné dashboardy a přehledy dle stanovených cílů a strategie propagace. Přesně víte, kolik Vás stojí každá marketingová aktivita, kolik Vám přináší s možností porovnat jednotlivé dny, měsíce i roky.
Pokud si nejste jistí svými výsledky, kontaktujte nás ohledně možnosti provést  audit reklamních účtů nebo pouze nezávaznou konzultaci.

Související služby

Napište nám

Na Vaši poptávku odpovíme do 24 hodin.

Marek Vogl

CEO / jednatel
marek.vogl@roimark.cz
+420 702 050 210

Věříme, že poctivá práce se vždy vyplatí

Ke každému projektu přistupujeme individuálně a s vědomím, že nakládáme s prostředky klienta, který očekává co nejvyšší návratnost. Rozhodujeme se na základě dat, zkušeností a nejlepšího svědomí a vědomí.