Skladové systémy

Při spuštění online propagace a následné kultivaci marketingových nástrojů dochází zpravidla k pozvolnému (často i prudkému) nárůstu objednávek, který může časem hraničit s maximální kapacitou skladu a expedice zboží.

U našich klientů se důvěrně seznamujeme s fungováním a logistikou jejich skladů. Hlídáme si skladovou dostupnost, ptáme se na možnosti klientů a úměrně tomu přizpůsobujeme propagaci. Zároveň máme zkušenosti s prostorovou i logistickou reorganizací skladu a automatizací skladových systémů za účelem

  • urychlení expedice zboží a navýšení její kapacity
  • snížení procenta chybovosti v procesu expedice a následné reklamaci
  • propojení skladového hospodářství s e-shopem a účetnictvím (automatizace faktur)
  • snadnějšího zaškolení brigádníků a skladníků

Díky kombinaci těchto zkušeností s daty z reklamních nástrojů  jsme navíc schopní vydávat včasná a konkrétní doporučení k:

  • rozšíření sortimentu
  • naskladnění určitých typů sortimentu s předstihem
  • uzpůsobení skladových zásob dle sezónnosti a ekonomické situace
  • výběru dopravce a možností platby

Není tajemstvím, že nefunkčnost a zastaralost skladových systémů jsou jednou z největších brzd růstu většiny podnikatelských projektů. V tomto ohledu je nutné se umět přizpůsobit rostoucí poptávce a adekvátně se přizpůsobit. S tím Vám rádi pomůžeme.

V případě zájmu nás kontaktujte níže. 

Související služby

Napište nám

Na Vaši poptávku odpovíme do 24 hodin.

Marek Vogl

CEO / jednatel
marek.vogl@roimark.cz
+420 702 050 210

Věříme, že poctivá práce se vždy vyplatí

Ke každému projektu přistupujeme individuálně a s vědomím, že nakládáme s prostředky klienta, který očekává co nejvyšší návratnost. Rozhodujeme se na základě dat, zkušeností a nejlepšího svědomí a vědomí.