Domů > Služby > Skladové systémy

Skladové systémy

Při online propagaci dochází vlivem sezónnosti k různým výkyvům počtu objednávek, který často naráží na maximální kapacitu skladu a expedice zboží nebo naopak někdy klesá natolik, že zboží zbytečně zabírá místo na skladě a klesá mu hodnota v čase. Rádi vám pomůžeme těmto situacím předcházet.

Jak postupujeme

Provedeme skladový audit

Seznámíme se s interním fungováním skladu, logistikou a pomůžeme s reorganizací a automatizací skladových procesů tak, abyste byli schopni pružně reagovat na poptávku.

Propojíme sklad
s onlinem

Skladové hospodářství propojíme s eshopem a účetnictvím, automatizujeme fakturaci i zpracování objednávek nebo napojení nového dodavatele a šetříme vám čas.

Díky skladu více vyděláváte

Nakonec propojujeme skladové hospodářství s marketingovými aktivitami. Identifkujeme bestsellery a hlídáme jejich skladovou zásobu nebo vyhodnocujeme prodeje z hlediska marží a zisku.

Co následuje dál?

S automatizovaným a propojeným skladem můžeme následně vydávat konkrétní doporučení k rozšíření sortimentu, uzpůsobení skladových zásob
dle sezónnosti a ekonomické situaci na trhu, poradíme při výběru dopravce nebo s expanzí do zahraničí.

Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.

Z našeho blogu

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...

Co je to XML feed?

Co je to XML feed?

Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...

Proč přejít na Shoptet?

Proč přejít na Shoptet?

Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.

Marže, obchodní přirážka a rabat

Marže, obchodní přirážka a rabat

Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně. 

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.