Tvorba e-shopu na Shoptetu
Máte pocit, že vaše e-shopové řešení či platforma již nestačí? Máte řešení na míru a chcete ušetřit na nákladech nebo si nemůžete dovolit platit a čekat na rozšíření o další funkce? Nebo teprve vybíráte to správné řešení pro váš projekt? Pomůžeme vám s přechodem na Shoptet.

S jedničkou na trhu
Shoptet je největším poskytovatelem e-shopové platformy v ČR, která hostí téměř 30 000 e-shopů k lednu 2022.
Na Shoptetu si můžete sami jednoduše upravit vzhled e-shopu i bez znalosti programování. Stejně snadno nastavíte a automatizujete skladové hospodářství, fakturaci, účetnictví, zákaznickou komunikaci a na pár kliků propojíte svůj e-shop s marketingovými kanály jako Google, Facebook nebo Heureka.
Navíc máte jistotu toho, že váš e-shop bude stát na vždy aktuálním technologickém řešení a nebudete muset platit programátora za aktualizace či úpravy. Expanze do zahraničí také není na Shoptetu problém.
Jak postupujeme
Navrhneme řešení
Jako ověření partneři Shoptetu máme zkušenosti se všemi fázemi tvorby e-shopů
i s převodem stávajících projektů na novou platformu.
Stanovíme cíle
Tvoříme e-shopy tak, aby plnily vaše stanovené cíle. Mají prodávat nebo představit váš produkt? Postaráme se
o design i o uživatelskou přívětivost, aby návštěvníkovy kroky vedly žádoucím směrem.
Šetříme čas i peníze
Díky automatizaci ušetříme značné množství času, práce i peněz. Můžete se tak věnovat plně rozvoji vašeho projektu.
Co následuje dál?
- připravíme komplexní vyhodnocení dle zisku, marže i zákazníků s živými daty, které budete mít vždy aktuální a k dispozici
- napojíme a optimalizujeme produktová data z dodavatelských XML feedů a zvyšujeme efektivitu propagace
- propojíme skladové hospodářství s účetním systémem a automatizujeme fakturaci
- implementujeme rozšířené možnosti webové analytiky pro pokročilejší marketing (např. segmentace návštěvníků dle jejich hodnoty a ušití reklamy na míru)
- optimalizujeme konverzní poměr a pracujeme dál s návštěvníky (např. UX úpravy, zacyklení, up-selling, cross-selling, pop-upy, chatboty, notifikace atd.)
- v případě potřeby provedeme úpravy na míru a pomůžeme s expanzí do zahraničí
Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.
Z našeho blogu
Proč přejít na Shoptet?
Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.
Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?
Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...
Co je to XML feed?
Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...
Marže, obchodní přirážka a rabat
Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně.
Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?
Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.