Domů > Služby > Tvorba e-shopu

Tvorba e-shopu na Shoptetu

Máte pocit, že vaše e-shopové řešení či platforma již nestačí? Máte řešení na míru a chcete ušetřit na nákladech nebo si nemůžete dovolit platit a čekat na rozšíření o další funkce? Nebo teprve vybíráte to správné řešení pro váš projekt? Pomůžeme vám s přechodem na Shoptet.
 

S jedničkou na trhu

Shoptet je největším poskytovatelem e-shopové platformy v ČR, která hostí téměř 30 000 e-shopů k lednu 2022.
Na Shoptetu si můžete sami jednoduše upravit vzhled e-shopu i bez znalosti programování. Stejně snadno nastavíte a automatizujete skladové hospodářství, fakturaci, účetnictví, zákaznickou komunikaci a na pár kliků propojíte svůj e-shop s marketingovými kanály jako Google, Facebook nebo Heureka.
Navíc máte jistotu toho, že váš e-shop bude stát na vždy aktuálním technologickém řešení a nebudete muset platit programátora za aktualizace či úpravy. Expanze do zahraničí také není na Shoptetu problém.

Jak postupujeme

Navrhneme řešení

Jako ověření partneři Shoptetu máme zkušenosti se všemi fázemi tvorby e-shopů
i s převodem stávajících projektů na novou platformu.

Stanovíme cíle

Tvoříme e-shopy tak, aby plnily vaše stanovené cíle. Mají prodávat nebo představit váš produkt? Postaráme se
o design i o uživatelskou přívětivost, aby návštěvníkovy kroky vedly žádoucím směrem. 

Šetříme čas i peníze

Díky automatizaci ušetříme značné množství času, práce i peněz. Můžete se tak věnovat plně rozvoji vašeho projektu. 

Co následuje dál?

  • připravíme komplexní vyhodnocení dle zisku, marže i zákazníků s živými daty, které budete mít vždy aktuální a k dispozici
  • napojíme a optimalizujeme produktová data z dodavatelských XML feedů a zvyšujeme efektivitu propagace
  • propojíme skladové hospodářství s účetním systémem a automatizujeme fakturaci
  • implementujeme rozšířené možnosti webové analytiky pro pokročilejší marketing (např. segmentace návštěvníků dle jejich hodnoty a ušití reklamy na míru)
  • optimalizujeme konverzní poměr a pracujeme dál s návštěvníky (např. UX úpravy, zacyklení, up-selling, cross-selling, pop-upy, chatboty, notifikace atd.)
  • v případě potřeby provedeme úpravy na míru a pomůžeme s expanzí do zahraničí

Chcete pomoci s vaším projektem?
Stačí se nám ozvat.

Z našeho blogu

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Jaký je rozdíl mezi srovnávači Heureka a Zboží.cz?

Huereka.cz je asi nejznámější cenový porovnávač na českém internetu. Hodně známé je rovněž Zboží.cz, a to především díky...

Co je to XML feed?

Co je to XML feed?

Tahle otázka se skládá ze dvou otázek. “Co je to feed?” a “Co je to XML”. Feedy jsou nějaká data, která se posílají do či z e-shopu, případně mezi...

Proč přejít na Shoptet?

Proč přejít na Shoptet?

Stále zvažujete přechod k platformě Shoptet? Pokusíme se Vám shrnout nejdůležitější argumenty pro o proti přesunu na Shoptet.

Marže, obchodní přirážka a rabat

Marže, obchodní přirážka a rabat

Jaký je rozdíl mezi těmito třemi pojmy a jak se jednotlivé hodnoty počítají? Záměna marže a obchodní přirážky může mít pro cenotvorbu fatální následky a je potřeba tyto hodnoty používat správně. 

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Jak nasdílet přístupy do reklamních systémů?

Instrukce k nasdílení přístupů do reklamních systémů a analytických nástrojů.